Peek-a-boo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

De woonkamer

+3
Felicia
Jarell
Chad
7 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Crissy Wed Apr 08, 2009 2:24 pm

Crissy glimlachte. 'Ik ben Crissy en ik ben ook niet Duits.' zei ze en ze ontspande zich een beetje. Ze ging in de zetel zitten, naast een ander meisje, ze dacht dat ze Fo heette.
Crissy
Crissy

Posts : 54
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Jarell Wed Apr 08, 2009 2:25 pm

Jarell las verder in haar boek en keek niet op toen ze een nieuw persoon binnen hoorde stappen. Ze zat verdiept in haar boek, wat informatie bevatte over waarom kwade geesten eigenlijk kwade geesten waren en wat hun doel was als ze op aarde bleven.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 2:25 pm

'Oké, ja duitsers zijn best raar ja. Ik had een keer wat met een duitser op vakantie, twee jaar geleden. En je wilt niet weten, die hebben rare gewoonten hoor.' hij rolde zijn ogen. Waarom vertelde hij dit? Hij schudde zijn hoofd en keek naar het plafond. Saai.
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 2:27 pm

Vanuit haar positie, dus op de kop, probeerde Felicia te lezen wat er op de voorkant stond van het boek van de duivel. Erg gezellig zag de kaft er niet uit, wat ze ook niet verwacht had. Maar wat er stond kon ze niet echt lezen. Iets met duister. Duh.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Jarell Wed Apr 08, 2009 2:29 pm

Jarell merkte het kind op wat blijkbaar geïnteresseerd was in haar boek. 'Kan je het lezen?' vroeg ze met een duistere ondertoon. Ze keek het kind doordringend en beangstigend aan.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Crissy Wed Apr 08, 2009 2:29 pm

Crissy glimlachte naar Chad. 'Mijn opa is Duits en hij vraagt me elk familiefeest of ik samen met hem een schaap wil slachten.' zei ze en ze besefte iets te laat hoe stom ze klonk. Ze beet weer op haar lip, straks ontstond er nog een wonde.
Crissy
Crissy

Posts : 54
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 2:30 pm

Chad keek naar de dood. Zijn blik beviel hem absoluut niet. 'Damn, kijk eens wat vrolijker. Je bent uit de dood opgestaan, hoewel je er nog wel behoorlijk dood uitziet, maar eey kan jij niks aan doen.' Hij rolde zijn ogen. Wat een vreselijk kind was ze, man.
Daarna keek hij Crissy aan die over schapen slachten begon. 'Haha!'zei hij 'En heb je dat ook gezellig met je opoe gedaan?'
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 2:32 pm

Felicia schrok op toen het opeens begon te praten en keek gelijk weer naar het plafond. 'Niet echt nee,' zei ze toen, bijna onverstaanbaar. Waarom praatte het tegen haar, ze deed toch niks fout, right?

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Crissy Wed Apr 08, 2009 2:34 pm

Crissy luisterde even naar de stekelige opmerking van Chad en antwoordde toen: 'Nee. Ik kom al misselijk als ik eraan denk. Ik vind bloed en zo maar niets.' Ze keek even naar Jarell om te kijken of die zou reageren, niet dat ze de opmerking spottend bedoelde.
Crissy
Crissy

Posts : 54
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Jarell Wed Apr 08, 2009 2:34 pm

Jarell stond op en ging vlak voor de jongen staan. Ze negeerde het meisje verder. Ze keek hem met een dodelijke blik aan. Als het kon, kwam er stoom uit haar oren. Ze wilde veel zeggen, maar er kwam weinig uit. 'De dood zal je vinden.' zei ze op een net zo dodelijke toon, als haar blik stond. Daarna liep ze weg.
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 2:35 pm

'Blijkbaar heeft het jou al gevonden.'zei hij droog zonder enige angst. Daarna keek hij Crissy aan. 'Haha, begrijpelijk.'knikte hij.
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 2:37 pm

Ashley slaagde erin haar gezicht serieus te houden tot Jarell weg was. 'De dood zal je vinden?!' herhaalde ze grijnzend. 'Nou, dat is logisch. Iederéen gaat dood, lijkt me' En ze moest lachen bij het horen van Chad's reactie.


Last edited by Ashley on Wed Apr 08, 2009 2:38 pm; edited 1 time in total
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 2:37 pm

Felicia schoot superhard in de lach na Chad's opmerking, wat er waarschijnlijk nogal stom uitzag omdat ze plat op haar rug lach en dus half omhoog en omlaag ging met haar buik. Gelijk was ze de dood vergeten. Nouja, hoe eng ze was dan. 'Hahahaha geweldig,' lachte ze toen.


(( IK LACH HIER SERIEUS XD))

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 2:37 pm

Hij grijnsde breed. 'Wat een vreselijk kut wijf. Haar ouders hebben inmiddels al zelfmoord gepleegd, lijkt me.'
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Jarell Wed Apr 08, 2009 2:39 pm

(( Ik vind dat kind echt heerlijk, wat ik speel. Ze is zo idioot en ze maakt zichzelf volkomen belachelijk ahahahahahah en ze spoort niet. ))
Jarell
Jarell

Posts : 201
Join date : 2009-04-07
Age : 30
Location : In m'n vel

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Crissy Wed Apr 08, 2009 2:39 pm

Ook Crissy lachte. Jarell maakte haarzelf zo onpopulair, zou ze dat helemaal niet erg vinden? Crissy keek naar Chad, hij leek hier helemaal op zijn gemak, alsof hij hier al dagen zat. Crissy wou dat ze zich ook zo voelde.
Crissy
Crissy

Posts : 54
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Scarlett Wed Apr 08, 2009 11:34 pm

Scarlett liep de HUGEEEE woonkamer in."Wooh." Ze keek haar ogen uit."Dus, hier leven we?" Ze plofte op een poef.
Scarlett
Scarlett

Posts : 38
Join date : 2009-04-07
Age : 29
Location : Hiero

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Meagen Thu Apr 09, 2009 9:17 am

Toen Meagen binnenkwam viel haar mond open. Het was enorm! Veel groter dan het internaat. Ze keek naar de poef, rende er naar toe en plofte met een klap neer. Ergens verder op zat een blond meisje dat opvallen kleurrijk gekleed was. Die kende ze nog niet. Ze stond op en besloot zich voor te stellen.
Meagen
Meagen

Posts : 74
Join date : 2009-04-08
Age : 28

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Crissy Fri Apr 10, 2009 3:56 am

Crissy keek op naar Scarlett en Meagen. Ze zagen er best leuk uit. Helemaal anders dan Crissy die alleen deftige kledij mocht en durfde dragen. Misschien kon ze deze vakantie eens gaan shoppen met de meiden hier... Dat zou ze wel zien zitten.
Crissy
Crissy

Posts : 54
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Chad Fri Apr 10, 2009 4:10 am

Chad keek op naar het meisje dat net was binnengekomen. Hij zei geen woord tegen haar, gewoon omdat hij daar geen zin in had? Hij zuchtte en staarde voor zich uit. Oké, nu begon hij zich te vervelen.
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

De woonkamer - Page 2 Empty Re: De woonkamer

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum