Peek-a-boo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Het zwembad

+3
Crissy
Ashley
Felicia
7 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 2:56 pm

Snel trok Fo een serieus gezicht. 'Dat heb ik helemaal nooit gezegd!' riep ze verontwaardigd uit, waarna ze met haar ogen rolde. 'Je moet nu niet gaan liegen hoor.'

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 2:59 pm

'Yeah right' Ashley deed Fo's rollende ogen na. 'En ik maar denken dat jij altijd gelijk had! Puh' Ze zwom een stukje naar de boord en riep nog even naar Crissy: 'Jij hebt echt een massa's leuke zonnebril aan!'
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 3:01 pm

Fo sloeg haar armen over elkaar en keek Ashley arrogant aan. 'Tssk. Ik héb ook altijd gelijk. Prove me wrong.' zei ze toen. Tuurlijk had ze altijd gelijk, dat had ze écht!

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Crissy Wed Apr 08, 2009 3:02 pm

'Dankje.' zei Crissy en ze glimlachte. 'Is hij niet te overdreven?' vroeg ze. 'Ik kan niet zonder hem.' Ze deed hem af, keek ernaar en zette hem toen terug op. Ashley zag er net uit als een filmster met die bikini aan. Crissy vroeg zich af hoe zij met die bikini zou staan. 1 pluspunt omdat je... waarom? je bikini is leuk en je praat tegen me en dat vind ik leuk omdat ik zelf niet durf praten. Crissy glimlachte.
Crissy
Crissy

Posts : 54
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Ashley Wed Apr 08, 2009 3:04 pm

'Overdreven? Neuh. Hij is tof!' Ze versterkte haar woorden met een knik en glimlach. Toen keek ze nogal verbaasd en vlak daarna hooghartig naar Fo. Ze zwom een eindje terug en spette Fo nat(ter). 'Is dit ijskoud, volgens jou?' zei ze serieus, maar ze moest onwillekeurig toch lachen.
Ashley
Ashley

Posts : 99
Join date : 2009-04-07
Age : 30

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 3:09 pm

'Tsss, jullie meiden hebben ook altijd aandacht voor elkaar.'zei hij nep verdrietig. Hij keek ze even aan.
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Wed Apr 08, 2009 3:12 pm

'JA!' riep Felicia terug, waarna ze weer naar Chad keek. 'Ahwww, wil je ook wat? Hier heb je wat!' Ze begon het halve zwembad over hem heen te gooien. 'Voila.'

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Chad Wed Apr 08, 2009 3:21 pm

'Eey, dat hoefde nou ook weer niet.'zei hij nep beledigd en hij glimlachte breed. Hij gooide zijn sigaret weg. Die was toch helemaal nat.
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Thu Apr 09, 2009 3:12 am

‘Ach arm kind heb ik je sigaret verpest?’ zei Felicia met een zielig gezicht. ‘Het is toch niet goed voor je.’ Even ging ze weer onder water zodat haar haren weer nat waren en normaal naar achter zaten. Much better.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Scarlett Thu Apr 09, 2009 6:34 am

Scarlett liep naar het zwembad. Ze had een zwarte bikini aan, met een regenboog om het bikini topje. Ze droeg een zwartvoetbal broekje als zwembroek. Ze legde haar handdoek ergens neer en ging langs de kant van het zwembad zitten. Ze liet haar benen in het water zakken.
Scarlett
Scarlett

Posts : 38
Join date : 2009-04-07
Age : 29
Location : Hiero

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Meagen Thu Apr 09, 2009 12:19 pm

Meagan had een zwarte bikini met roze sierlijke lijnen en bloemen ze gooide haar handdoek neer en kon het niet laten een frisse duik te nemen. 'k-kk-koud!' gilde ze, en klom er net zo gauw weer uit. Met een handoek omgeslagen ging ze in een strandstoel zitten.
Meagen
Meagen

Posts : 74
Join date : 2009-04-08
Age : 28

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Chad Fri Apr 10, 2009 4:14 am

Hij keek lachtend naar Fo en schudde daarna zijn hoofd. 'Jij bepaalt niet wat goed of slecht voor me is!'zei hij plagerig. 'Ga jij nou maar even eeh ik weet het niet!'
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Fri Apr 10, 2009 4:19 am

'Dat bepaal ik niet, dat doet de wetenschap,' zei Felicia. 'En ik ook. En ik heb altijd gelijk.' Ze knikte kort. 'Dus niet meer roken want het is slecht en het stinkt.' Ze gooide nog wat water richting Chad. 'Voila!'

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Chad Fri Apr 10, 2009 4:46 am

Chad schoot in de lach. 'You wish!' Daarna rende hij naar het zwembad toe en met een grote plons belandde hij in het water. Hij had welliswaar zijn spijkerbroek nog aan, maar hé boeiend? Hij keek lacherig Fo aan. 'Dus eeh "FO" wat stinkt?'
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Fri Apr 10, 2009 4:53 am

Felicia had de kans niet meer weg te duiken maar ze was toch al zeiknat dus vel maakte het niet uit. 'Roken.' antwoorde ze toen geacteerd serieus. 'En eh, jij dus ook!' zei ze, waarna ze zo'n gebaar voor haar neus maakte van "je stinkt". (JEWEETWEL XD)

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Chad Fri Apr 10, 2009 9:24 am

Hij schudde lachend zijn hoofd. 'Tsss, ik stink niet!'zei hij spottend en hij keek haar aan. 'Jij stinkt.'zei hij lacherig en met opzet met zo'n kinderstemmetje. Daarna dook hij naar onder het water en pakte plagerig haar enkel vast.
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Fri Apr 10, 2009 9:26 am

'Au au laat los,' lachte Felicia, al deed het eigenlijk helemaal geen pijn. Het was gewoon een automatische reactie. Niet dat Chad haar onder water zou kunnen horen. Gelijk begon ze haar enkel los te proberen halen.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Chad Fri Apr 10, 2009 9:43 am

Hij liet weer los en kwam lachend bovenwater ((voor zover dat kan)) Hij keek haar glimlachend aan. 'Dus Fo..'
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Fri Apr 10, 2009 9:46 am

Felicia sloeg haar armen over elkaar. 'Dus Chad..' deed ze hem plagerig na, half op haar tenen staand omdat ze anders niet met haar hoofd boven wat zou komen.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Chad Fri Apr 10, 2009 10:11 am

Hij keek haar grijnsend aan en prikte met zijn vinger in haar buik. 'Raar meisje ben je ook he!'
Chad
Chad

Posts : 66
Join date : 2009-04-07
Age : 29

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Felicia Fri Apr 10, 2009 10:16 am

Felicia kromp even half ineen doordat Char haar in haar buik prikte, om dat ze er a niet tegen kon en b ervan schrok. Gelijk daarna deed ze het terug. 'En dat zeg jij,' grinnikte ze, waarna ze voor de grap met haar ogen rolde.

Felicia

Posts : 272
Join date : 2009-04-07

Back to top Go down

Het zwembad - Page 2 Empty Re: Het zwembad

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum